Sidste nyt

2020-04-03 08:32

Hej alle sammen.

Så fik jeg taget mig sammen til lige at ligge lidt nyt her ind.
Håber ikk i har savnet nyt fra mig, i er jo altid velkommen til at sende en mail til mig, som findes under CONTACT US 
Min gode gamle gæstebok, fortjener et kik, så klik her og tjek den ud. 

linkto:https://www.zip.dk/gaeste/bog.php3/1891 

Oppe i højre hjørne, kan i skifte side, der er ialt 4 sider, hvor folk har skrevet en besked og i er da også velkommen til at smide et par ord.

Hvad går tiden så med..... Jooo i Januar rundede jeg 20 år uden stoffer. Ganske godt klaret.
Der er udbrudt Corona-Virus i så at sige hele verden og danmark er mere eller mindre lukket ned.
Dog har Bilka åben, så når jeg har råd til det, daffer jeg der over og køber lidt ind.
Ellers skal jeg jo passe på ikke at omgåes for mange mennesker, men det er godtnok røv kedeligt ;)
Men heller det end at tage chancen og måske ende med at blive dødsyg eller måske endda smitte andre.

Hjallerup Marked er udsat til næste år, pga Corona-Virus. 
Gad vide hvor mange festivaler der bliver aflyst i år. Jeg håber lidt på at komme på langelandsfestivalen i år.
Langelandsfestivalen har 30 års jubilæum og jeg har 15 års jubilæum der nede, så det kunne være kanont at komme der ned i år.
Men nu får vi se.

Sidste år, fik jeg sat altan op, som de pillede ned igen efter ca. 3 måneder. Fordi tre personer uvildig af hinanden havde lavet samme regnefejl !
For ca en lille måneds tid siden, fik jeg så altanen tilbage, efter de havde forstærket ophængene til altanen, så nu må jeg igen bruge den.
Så må vi håbe den får lov til at blive der sommeren over ;)

Jeg har fået rettet det i min historie, hvor jeg skrev at jeg er 38 år. Det er trods alt et par dage siden jeg var det :) 
Der var en sød person der lige fortalte mig at det nok ikke lige hængte helt rigtigt sammen og måtte da give personen ret i, 
at det var noget kringlet formuleret. Men var da 38 år, da jeg lavede min første hjemmeside og min livshistorie er jo ikke ændret sig,
så havde bare kopieret teksten og lagt den over. Har jo trods alt arbejdet på den tekst i 1 års tid, så var mere eller mindre ved at være
godt træt af at læse den samme tekst igen og igen. Men håber den når ud til folk der vil læse den :)

HUSK. I er mere end velkommen til at skrive i min gæstebog, både på denne hjemmeside og også inde i min gamle gæstebog.
Jeg får en mail når nogle har skrevet, så i er sikker på jeg nok skal få læst hvad i har skrevet til mig ;)
Kan i ha en pragtfuld dag alle sammen. Nu vil jeg kaste mig ud i morgenkaffen og se om jeg kan krydder dagen til at blive en pragtfuld dag :)