Sidst på året...

2013-12-28 11:03

Så nærmer vi os slutningen på 2013 og starten på 2014.

2013 har budt på mange spændende oplevelser og jeg har også krydret året så godt jeg formåede.
Nye venskaber et blevet til imens andre er smulret bort og et familie medlem har meddelt
han ikke ønsker at kendes ved mig.
Ja jeg kan jo ikke tvinge folk til at ville kendes ved mig, jeg kan ikke ændre på hvordan folk takler mig,
og jeg vil ikke ændre på de gode ting jeg foretager mig for at bibeholde kontakt med familie og tilsidesætte
gode evner jeg er i besiddelse af. Så det må blive som det blev, et familiemedlem mindre på listen...

Der kom et par ekstra festival på listen i sommers, hvilket gav en hel del flere spændende oplevelser og
for første gang en hel sommer i campingvogn, rigtig dejligt.

Min fødselsdag i år, lignede alle de andre, ikke de store overraskelser....

Mit helbred er som det er og det må og skal jeg leve med om jeg vil accepter det eller ej. Der er ikke så meget at stille op med det....

Kærligheden....
Kærligheden til livet har på ingen måder lidt overlast i årets løb.

Bolig.
Jeg er stadig på udkik efter en super god billig bolig.
Hvad den skal indeholde, kommer meget an på så mange ting.

Nytårs fortsæt.
Fik jeg gennemført mine nytårsfortsæt ? Nej de lykkedes ikke i år og man må nok ændre de ønsker en hel del,
hvis de skal ha en jordisk chance for at blive en realitet.

Gode gerninger.

Hvilke gode gerninger er det så blevet til i år ?
Jeg har været der meget for nogle unge mennesker jeg har fulgt i rigtig mange år. Jeg har brugt en hel del tid i aktivitetshuset,
men kunne sagtens bruge mere tid der over, men der har ikke været den store efterspørgsel efter mig.
Jeg har været frivillig på en del festival, fester, koncerter og priv arrangementer rundt i landet.
Jeg har brugt en del til på at fikse pc-problemer for andre.
Jeg har hjulpet økonomisk når jeg kunne.
Jeg har så vidt jeg har haft muligheden for det, været der fuldt ud for dem der formåede at tage imod det.
Jeg har været ærlig og reel hele vejen igennem så vidt jeg kan se.
Jeg har sikkert kunne gøre en hel del mere, men min egoisme gør at jeg også må bruge en del tid sammen og helt alene med mig selv ;)

Hvilke ting har jeg godt kunne undvære ?

De dårlige oplevelser i bil.
De dårlige oplevelser ved bilkøb.
De kedelige dage med dårligt vejr.
De kedelige mennesker der tror de kan spænde ben for mig.
De folk der kun nasser på mig.
De røvsyge folk i indremission der står og råber på gaden: VÅGN OP ! Eller: VAGT TÅRN!  Se da selv at vågn op !!!!
Alle der har en eller anden form for tro, om det er budisme, kristendom eller andet, som ikke kan lade være med at forsøge at trække folk ind i deres religion, folk der ikke selv har bedt om at blive konfronteret med religion. Det rager mig en høstblomst hvilken religion i vælger, HOLD DEN FOR JER SELV ! TAK !!

Ting jeg vil gøre næste år.
Jeg vil være meget mere glad.
Være mere imødekommende hvis folk ikke har jokket mig over tæerne....
Være meget mere på og med hvor det hele sker.
Finde en god bolig.
Langelandsfestival, Tønder Festival er de to jeg ihvertfald vil på næste år.
Sommerfesten i aktivitetshuset incl kræmmermarkedet
Et par private fester samt en 60 års fødselsdag.
Begynde forberedelserne til min egen 50 års fødselsdag som jo ligger lige om hjørnet.
Tage 5 kg på.
Og ellers nyde livet på godt og undt, fuldt ud, flyde med strømmen, rejse mig, lægge mig, rejse lidt rundt i verden....

Hvad kan i foreslå at i gerne vil læse om her inde, kom nu på banen og lad mig høre og skriv endelig hvis i vil kommenter min blog eller andet.
Elsker at høre fra jer besøgende :)