Siden sidst...

2017-01-19 23:11

Så tog jeg mig lige sammen til at komme med lidt nyt til jer dejlige personer der til tider kikker her inden for :)
 

Har jo ikke været så god til at komme med nyt her inde, men det må jeg heller se at få rodet bod på.
Rundede jo de 50 år her i starten af September 2016. 
Og her i Januar månede, rundede jeg hele 17 år uden brug af stoffer, ganske nice syntes jeg selv :)
 

Tiden bruger jeg lidt på at få styr på hvilke festival jeg skal arbejde på her til sommer, lidt på familie, lidt på venner
og lidt for meget tid på pc ;)
Nyder livet på godt og undt. Tager udfordringerne som de kommer og kommer der ingen udfordringer
så finder jeg sikkert noget at bruge tiden på alligevel.

Der kommer en del økonomiske udfordringer her de næste 3-5 måneder. Men det er nogle udfordringer
som jeg selv har valgt at pålægge mig. Vil jo gerne et smut op i midt-sverige og besøge familien,
vil gerne ha campingvogn med på langelandsfestivalen og så er der jo også alle udgifterne der er forbundet med 
at komme på festival.

Nå men det skal nok gå på en eller anden måde det hele.

Inden længe, går turen til Præstø, senere til kbh og så videre til brormand i sverige.
KBH og sverige, bliver på samme tur, Præstø snupper jeg på en endags tur, bliver sikkert en rigtig spændende tur, 
for jeg ved der er en del der kommer for at mødes med mig der.

Nært forestående kommer også en frivillighedsfest her hvor jeg bor.
Det bliver spændende hvad de har fundet på af mad, sidst var det en overdådig middag.
Og så er der kåring af årets frivillig, men forventer ikke noget, så bliver jeg heller ikke skuffet hvis det ikke bliver mig.

Tak fordi i kikkede inden for.

HUSK: I er altid mere end bare velkommen til at sende mig en mail. 
Jeg lover svar hurtigst muligt, hvis svar er ønsket.
Min mail er stadig: larsstuck@yahoo.dk